Campionatul de Blogging Craiova:
 
23
Feb

Branzeturi cum se cuVin #20 – Delaco – Domeniile Samburesti – Casa Ghincea

Adăugat de Craiova.Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 04.03.2018 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie Branzeturi cum se cuVin #20 – Delaco – Domeniile Samburesti
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Branzeturi cum se cuVin #20 – Delaco – Domeniile Samburesti

Asociatia Bloggerilor Olteni si DictionarCulinar.ro isi propun sa promoveze vinurile romanesti si sa faca cunoscute asocierile culinare dintre branzeturi si vin.  Evenimentul Branzeturi cum se… cuVin a adus la Casa Ghincea branzeturile Delaco, vinurile de la Domeniile Samburesti si… bloggerii.

Bloggerii prezenti la eveniment au savurat explicatiile oferite de somelierul Narcis Neagoe. Branzeturile au fost „povestite” de Alin Sintimbrean, de la DictionarCulinar.ro.

sigla Provocarea campaniei:

Va invitam sa ne spuneti care a fost combinatia preferata dintre cele 5 combinatii de la degustare si de ce.

Va rugam sa detaliati experienta personala, astfel:

Cateva propozitii sau fraze in care sa descrieti branza preferata.

  • ce fel de branza este, provenienta, traditii etc.
  • ce stiti despre gama in care apare aceasta branza la Delaco,
  • cum a fost asocierea cu vinul preferat si ce anume v-a placut in mod special.

Despre vin asteptam sa ne spuneti ce v-ati notat in agendele personale la degustare, pornind de la:

  • informatii despre crama, vin, tehnologie
  • ce v-a placut mai mult la vinul preferat,
  • cum s-a asociat cu branza.

Si pentru vinuri si pentru branzeturi asteptam sa ne destainuti raspunsul la o intrebare pe care ati adresat-o in cadrul degustarii sau cel putin o informatie noua pe care ati primit-o la aceasta degustare.

3 cuvinte la final

La finalul descrierii combinatiei preferate va rog sa sintetizati printr-un singur cuvant senzatia creata de vinul preferat, prin alt cuvant senzatia sugerata de branza preferata si intr-un ultim cuvant parerea despre combinatia de branza si vin. Doar 3 cuvinte :)

sigla Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, despre combinatia preferata pe care ai degustat-o si despre informatiile noi pe care le-ai aflat la degustarea Branzeturi cum se… cuVin de la …..
  2. Articolul trebuie sa contina 3 link-uri. Vinul din combinatia preferata va fi evidentiat cu link spre http://www.samburesti.com/, branza din combinatia preferata va avea link spre https://fanbranza.ro/ iar pentru locatie se va folosi link spre Casa Ghincea.
  3. Te rugam sa mentionezi in articol ca evenimentul Branzeturi cum se… cuVin este organizat de Asociatia Bloggerilor Olteni si DictionarCulinar.ro.
  4. Articolul trebuie sa contina cel putin 300 de cuvinte.
  5. Pune articolul tau în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada:  23 Februarie – 4 Martie, ora 23:59

 

Pe data de 7 Martie, juriul format din reprezentanții Delaco si ai Domeniile Samburesti va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

5 vinuri de la Domeniile Samburesti, corespunzatoare vinurilor preferate din articolele bloggerilor.

5 branzeturi de la Delaco, corespunzatoare celor prezentate de bloggeri in articolele despre combinatia preferata.

Nota:

  • Delaco si Domeniiile Samburesti vor juriza independent fiind posibil ca un articol sa fie preferat de ambii sponsori, dar la fel de posibil sa fie unele articole preferate pentru branzeturi si alte articole preferate pentru vinuri.
  • Premiile se vor acorda pana la urmatoare degustare, care va avea loc in Martie.

Campania se adreseaza exclusiv bloggerilor care au participat la degustare. Ca sa nu existe discriminari, vom organiza si concursuri cu premii in vin, la care sa poata participa toti bloggerii.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 4 martie 2018. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:, , , ,

Adaugă un comentariu la campania "Branzeturi cum se cuVin #20 – Delaco – Domeniile Samburesti – Casa Ghincea"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

630 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2559 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21085 postări la 446 campanii
cu premii în valoare totală de
226818 EUR
+425 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12444 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Tu cum iti pregatesti organismul pentru toamna?
PERIOADA: 17.09.2018 - 01.10.2018 ora 23:59
PREMII: Trei premii a câte 100 de euro fiecare
Cum arata pentru tine cel mai puternic brand romanesc?
PERIOADA: 14.09.2018 - 30.09.2018 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 100 de euro + câte 30 de puncte pentru fiecare câștigător

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor