Campionatul de Blogging Craiova:
 
17
Apr

De vazut, de trait si de povestit despre Craiova Culturala

Adăugat de Craiova.Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 05.05.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie De vazut, de trait si de povestit despre Craiova Culturala
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: De vazut, de trait si de povestit despre Craiova culturala

Craiova candideaza (impreuna cu regiunea Olteniei) pentru titlul de Capitala Culturala Europeana 2021, ocazie cu care Casa de Cultura Traian Demetrescu lanseaza bloggerilor o provocare culturala.  Ne intereseaza sa ne spuneti care dintre ofertele culturale ale Craiovei reprezinta pentru voi atractii de suflet. Sunteti indragostiti de operele lui Constantin Brancusi? Va atrag evenimentele consacrate gen Festivalul International Shakespeare, Festivalul International Craiova Muzicala,  Festivalul Maria Tanase, Festivalul Puppets Occupy etc.? Sunteti fani Tudor Gheorghe? V-au marcat poeziile lui Marin Sorescu sau Adrian Paunescu? Ati asteptat cu sufletul la gura redeschiderea Muzeului de Arta? Va plac evenimentele „fusion” in stilul Mozart Rocks, Vivaldi Colours sau Carmina Burana?  Iubiti evenimentele marca Tradem sau pe cele initiate de Filarmonica Oltenia?

sigla Provocarea campaniei:

Indiferent care sunt preferintele voastre, va invitam se ni le dezvaluiti. Daca sunteti craioveni sau olteni, asteptam pe bloguri impresiile voastre de la evenimentele culturale care v-au impresionat cel mai mult. Daca n-ati mai fost de mult timp in Craiova sau niciodata, va invitam sa ne spuneti pe blogurile voastre la care dintre evenimentele culturale prezentate pe site-ul CraiovaCulturala.ro v-ar placea (v-ar fi placut) sa luati parte. Daca aveti mai multe preferinte, va invitam sa scrieti mai multe articole.

sigla Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link spre CraiovaCulturala pe unul dintre cuvintele cheie:
  • Craiova Capitala Culturala Europeana 2021
  • capitala culturala europeana
  • Craiova culturala

Se vor utiliza toate cele 3 „cuvinte cheie”, dar pe unul singur se va pune link.

  1. Anunta pe blogul tau despre provocarea lansata de Casa de Cultura Traian Demetrescu, cu link spre Tradem pe unul dintre cuvintele cheie: Casa de Cultura Traian Demetrescu, CCTD sau Tradem.
  2. Pune articolul tau în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada:  17 aprilie – 5 mai, ora 23:59.

Pe data de 6 mai, juriul format din reprezentanții Casei de Cultura Traian Demetrescu va anunța castigatorii, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie. 

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei: 

Locul 1:

  • 500 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger craiovean/oltean + 30 puncte blogal
  • 500 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger din afara Craiovei/Olteniei + 30 puncte blogal

Locul 2:

  • 300 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger craiovean/oltean + 20 puncte blogal
  • 300 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger din afara Craiovei/Olteniei + 20 puncte blogal

Locul 3:

  • 200 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger craiovean/oltean + 10 puncte blogal
  • 200 lei pentru articolul/articolele scrise de un blogger din afara Craiovei/Olteniei + 10 puncte blogal

Nota:

  • Premiile se vor acorda în data de 9 Mai – Ziua Europei, in cadrul unei festivitati la Casa de Cultura Traian Demetrescu din Craiova. Bloggerii castigatori care nu locuiesc in Craiova/Oltenia vor beneficia de decontarea transportului in Romania pana la Craiova si 1 noapte de cazare, astfel incat sa viziteze Craiova cu ocazia ridicarii premiului.
  • Bonus: participarea la un Craiova Blog Meet impreuna cu bloggerii craioveni.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ulnostru (click aici)

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 5 mai 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:, ,

Comentarii/Trackbacks (10)

Adaugă un comentariu la campania "De vazut, de trait si de povestit despre Craiova Culturala"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

969 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2478 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19469 postări la 413 campanii
cu premii în valoare totală de
204278 EUR
+337 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10602 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor