Campionatul de Blogging Craiova:
 
19
Feb

Delaco Vinju Mare Rex – Branzeturi cum se… cuVin #4

Adăugat de Craiova.Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 28.02.2016 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Delaco Vinju Mare”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Delaco si Vinju Mare – Branzeturi cum se cuVin #4

afis 04-print

Asociatia Bloggerilor Olteni si DictionarCulinar.ro isi propun sa promoveze vinurile oltenesti si sa faca cunoscute asocierile culinare dintre branzeturi si vinuri.  Evenimentul Branzeturi cum se… cuVin a adus in Crama Restaurantului REX branzeturile Delaco, vinurile de la Domeniile Vinju Mare si… bloggerii.

Bloggerii prezenti la eveniment au primit de la sursa informatii despre vinuri si sugestii de asocieri gastronomice, dar pe langa informatiile teoretice au trecut si la practica, degustand vinurile si branzeturile.

Vinurile au fost „povestite” de Mirela Gheorghe, oenolog la Domeniile Vinju Mare si de Prof. Univ. Nicolae Giugea – vicepresedinte al Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania, iar prezentarea branzeturilor si a combinatiilor culinare a cazut in sarcina lui Alin Sintimbrean de la DictionarCulinar.

sigla Provocarea campaniei:

Dintre cele 5 asocieri culinare propuse la degustare va invitam sa ne spuneti care a fost combinatia preferata si de ce. Va rugam sa detaliati experienta personala, ce v-a placut cel mai mult la acea combinatie si sa insistati pe perceptia voastra personala (poate un gust din copilarie, poate o combinatie de gusturi pe care ati mai intalnit-o, poate o senzatie noua, poate asocierea cu o informatie proaspata aflata la degustare, poate gustul mai bun dat de poveste etc.)

Va rugam sa mentionati si o informatie noua (sau mai multe) pe care le-ati aflat la aceasta degustare, indiferent daca se refera la un sortiment de branza, o gama de vin,  la modalitatile de producere, degustare, combinatii alimentare sau toate la un loc :)

sigla Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, despre combinatia preferata pe care ai degustat-o si despre informatiile noi pe care le-ai aflat la Branzeturi cum se… cuVin.
  2. Articolul trebuie sa contina cel putin 3 link-uri. Vinul din combinatia preferata va fi evidentiat cu link spre sortimentul respectiv de la Domeniile Vinju Mare, branza din combinatia preferata va avea link spre Delaco sau Fan Branza iar pentru locatie se va folosi link spre Restaurant Rex.
  3. Pune articolul tau în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 19 februarie – 28 februarie, ora 23:59.

Pe data de 1 martie, juriul format din reprezentanții Delaco si Domeniile Vinju Mare va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie. 

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

5 vinuri de la Domeniile Vinju Mare, corespunzatoare celor mai bune articole din campanie despre cele 5 combinatii culinare.

5 branzeturi de la Delaco, corespunzatoare celor prezentate de bloggeri in articolele despre combinatia preferata.

Nota:

  • Delaco si Domeniile Vinju Mare vor juriza independent fiind posibil ca un articol sa fie preferat de ambii producatori, dar la fel de posibil sa fie unele articole preferate pentru branzeturi si alte articole preferate pentru vinuri.
  • Premiile se vor acorda pana la urmatoare degustare, care va avea loc in a doua parte a lunii Martie.
  • La aceasta campanie nu se acorda puncte.

Campania se adreseaza exclusiv bloggerilor care au participat la degustare. Ca sa nu existe discriminari, vom organiza si concursuri cu premii in vin, la care sa poata participa toti bloggerii.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 28 februarie 2016. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:, , ,

Adaugă un comentariu la campania "Delaco Vinju Mare Rex – Branzeturi cum se… cuVin #4"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

636 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2593 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21568 postări la 461 campanii
cu premii în valoare totală de
232133 EUR
+489 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13548 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Care este produsul de ingrijire a pielii nelipsit din rutina ta zilnica?
PERIOADA: 09.09.2019 - 22.09.2019 ora 23:59
PREMII: 3 pachete de produse Bipha Ayurveda și puncte Blogal Initiative

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor