Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Branzeturi cum se cuVin #21 – Delaco – Rotenberg

Campania Branzeturi cum se… cuVin #21 – Delaco – Rotenberg a presupus descrierea experientelor bloggerilor in cadrul degustarii din crama Restaurantului Marmara din Craiova. Bloggerii au degustat branzeturilor Delaco alaturi de vinurilor de la Cramele Samburesti si au motivat alegerea asocierii culinare preferate.

Premiile au constat în 6 branzeturi de la Delaco si 6 sticle de vin de la Cramele Rotenberg.

Campania a durat 8 zile, între 30 martie  – 7 aprilie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

663 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2537 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
20576 postări la 434 campanii
cu premii în valoare totală de
210243 EUR
+392 de produse în Giftshop
în valoare totală de 11943 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Ce a insemnat copilaria pentru tine?
PERIOADA: 15.05.2018 - 29.05.2018 ora 23:59
PREMII: Trei premii în valoare de câte 50 de euro fiecare
Care este povestea superstitiilor tale?
PERIOADA: 11.05.2018 - 27.05.2018 ora 23:59
PREMII: 5 seturi de vouchere în valoare de 400 de lei fiecare

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor