Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Covorul Oltenesc

Campania Covorul Oltenesc a presupus descrierea covoarelor preferate si in ce context ar face un astfel de cadou.

Premiile au constat în 10 mini-covoare oltenesti.

Campania a durat 15 zile, între  1 noiembrie – 15 noiembrie, ora 23:59.

Campania a avut, conform Zelist, un viewership estimat la 9300 impressions (afișări), 4800 potențiali vizitatori unici si 7000 potențiali vizitatori duplicati. Au scris în total 16 bloggeri, cu 18 postari. Pe lângă blogurile participante la campanie (pe care le puteți vedea în campul „Articole participante la campanie”, un pic mai jos) campania a beneficiat și de sprijinul următorului blogger:

http://danielbotea.ro/2016/10/covoare-traditionale-oltenesti.html

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

969 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2478 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19469 postări la 413 campanii
cu premii în valoare totală de
204278 EUR
+337 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10602 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor