Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Covorul Oltenesc

Campania Covorul Oltenesc a presupus descrierea covoarelor preferate si in ce context ar face un astfel de cadou.

Premiile au constat în 10 mini-covoare oltenesti.

Campania a durat 15 zile, între  1 noiembrie – 15 noiembrie, ora 23:59.

Campania a avut, conform Zelist, un viewership estimat la 9300 impressions (afișări), 4800 potențiali vizitatori unici si 7000 potențiali vizitatori duplicati. Au scris în total 16 bloggeri, cu 18 postari. Pe lângă blogurile participante la campanie (pe care le puteți vedea în campul „Articole participante la campanie”, un pic mai jos) campania a beneficiat și de sprijinul următorului blogger:

http://danielbotea.ro/2016/10/covoare-traditionale-oltenesti.html

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

574 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2591 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21558 postări la 460 campanii
cu premii în valoare totală de
231983 EUR
+489 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13548 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor