Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: DELACO – CORCOVA – BRANZETURI CUM SE… CUVIN #5

Campania Delaco Corcova Temple Bar a presupus descrierea combinatiei culinare preferate in cadrul degustarii de branzeturi Delaco si vinuri de la Corcova dar si motivarea acestei alegerii la evenimentul desfasurat la Temple Bar.

Premiile au constat în 6 branzeturi de la Delaco si 6 sticle de vin de la Domeniile Corcova.

Campania a durat 10 zile, între  25 martie – 03 aprilie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

730 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2581 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21443 postări la 457 campanii
cu premii în valoare totală de
231013 EUR
+473 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13194 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Fb Posts Reveal Enter the Void
Ce filme de festival ti-ai dori sa vezi pe platforma TIFF Unlimited?
PERIOADA: 06.06.2019 - 20.06.2019 ora 23:59
PREMII: 3 x abonamente pe un an la TIFF Unlimited

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor