Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: DELACO – CORCOVA – BRANZETURI CUM SE… CUVIN #5

Campania Delaco Corcova Temple Bar a presupus descrierea combinatiei culinare preferate in cadrul degustarii de branzeturi Delaco si vinuri de la Corcova dar si motivarea acestei alegerii la evenimentul desfasurat la Temple Bar.

Premiile au constat în 6 branzeturi de la Delaco si 6 sticle de vin de la Domeniile Corcova.

Campania a durat 10 zile, între  25 martie – 03 aprilie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

890 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2524 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
20346 postări la 430 campanii
cu premii în valoare totală de
209093 EUR
+377 de produse în Giftshop
în valoare totală de 11507 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Branzeturi cum se cuVin #20 – Delaco – Domeniile Samburesti – Casa Ghincea
PERIOADA: 23.02.2018 - 04.03.2018 ora 23:59
Mai sunt 10 zile
PREMII: 5 branzeturi Delaco si 5 vinuri de Samburesti

Campanii Nationale

Care este fotografia ta preferata din cadrul proiectului Mana cu Mana?
PERIOADA: 22.02.2018 - 08.03.2018 ora 23:59
PREMII: 5 ceasuri de damă și 3 ceasuri bărbătești

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor