Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Delaco si Samburesti

Campania Delaco Samburesti Casa Ghincea a presupus descrierea experientei personale in cadrul degustarii de branzeturi Delaco si vinuri de la Domeniile Samburesti si motivarea alegerii unei imperecheri culinare preferate la evenimentul de la Casa Ghincea.

Premiile au constat în 5 branzeturi preferate de la Delaco si 12 sticle de vin de la Domeniile Samburesti.

Campania a durat 10 zile, între  22 ianuarie – 31 ianuarie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

889 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2524 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
20345 postări la 430 campanii
cu premii în valoare totală de
209093 EUR
+377 de produse în Giftshop
în valoare totală de 11507 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Care este fotografia ta preferata din cadrul proiectului Mana cu Mana?
PERIOADA: 22.02.2018 - 08.03.2018 ora 23:59
PREMII: 5 ceasuri de damă și 3 ceasuri bărbătești

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor