Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Delaco si Vinju Mare – Branzeturi cum se cuVin #4

Campania Delaco Vinju Mare Rex a presupus descrierea combinatiei culinare preferate in cadrul degustarii de branzeturi Delaco si vinuri de la Domeniile Vinju Mare si motivarea acestei alegerii de la evenimentul desfasurat la Restaurantul Rex.

Premiile au constat în 5 branzeturi de la Delaco si 5 sticle de vin de la Domeniile Vinju Mare.

Campania a durat 10 zile, între  19 februarie – 28 februarie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

550 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2659 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
22394 postări la 489 campanii
cu premii în valoare totală de
246293 EUR
+510 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13783 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii recent încheiate

Branzeturi cum se cuvin #38 – Delaco si Domeniile Samburesti
PERIOADA: 25.07.2021 - 29.07.2021 ora 23:59
PREMII: 5 vinuri Samburesti si 5 branzeturi Delaco

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor