Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Delaco si Vinju Mare – Branzeturi cum se cuVin #4

Campania Delaco Vinju Mare Rex a presupus descrierea combinatiei culinare preferate in cadrul degustarii de branzeturi Delaco si vinuri de la Domeniile Vinju Mare si motivarea acestei alegerii de la evenimentul desfasurat la Restaurantul Rex.

Premiile au constat în 5 branzeturi de la Delaco si 5 sticle de vin de la Domeniile Vinju Mare.

Campania a durat 10 zile, între  19 februarie – 28 februarie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

969 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2478 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19469 postări la 413 campanii
cu premii în valoare totală de
204278 EUR
+337 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10602 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor