Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: Domeniul Dragasi si branza de Horezu

Campania Dragasi – Horezu a presupus descrierea combinatiei culinare preferate in cadrul degustarii de vinuri de la Domeniul Dragasi si branza de Horezu dar si motivarea acestei alegeri la evenimentul desfasurat la Vintage – La Pasaj.

Premiile au constat în 3 vinuri Pelerin de la Dragasi si 3 branzeturi maturate de la Horezu.

Campania a durat 10 zile, între  01 iulie – 10 iulie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

969 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2478 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19469 postări la 413 campanii
cu premii în valoare totală de
204278 EUR
+337 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10602 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor