Studiu de caz: Media Concept – Ce forma imbraca imaginatia ta?
Campania ”Media Concept – Ce forma imbraca imaginatia ta?” a presupus descrierea unor cadouri personalizate si a mesajelor imaginate pentru personalizarea aceste cadouri.
Premiile au constat în 8 tricouri personalizate cu mesajele dorite de castigatori. Mai multe detalii despre câștigători, găsiți aici.
Campania a durat 14 zile, între 11 iunie – 24 iunie, ora 23:59
Statistici
15
Bloggeri
15
Articole
Articole participante la campanie
- http://allaboutmakeuplove.blogspot.com/2014/06/ce-cadou-iti-doresti.html
- http://gabrielacik.wordpress.com/2014/06/13/idei-de-cadouri/
- http://scumpetea.wordpress.com/2014/06/14/undeva-sub-cerul-albastru/
- http://biancadoroftei.net/cadouri/
- http://simofever.wordpress.com/2014/06/17/best-present-tricouri-cu-mesaj-mediaconcept/
- http://ianolia.blogspot.com/2014/06/cadouri-pentru-fiecare-personalitate.html
- http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2014/06/un-tricou-si-o-viata-doua-trei.html
- http://brandusa00.wordpress.com/2014/06/18/cadouri-cu-rasfat/
- https://aromefeldefel.wordpress.com/2014/06/20/doar-un-cadou/
- http://calatorspreinfinit.wordpress.com/2014/06/22/idei-de-cadouri-de-la-media-concept/
- http://shiningheartforu.blogspot.com/2014/06/imaginatiaun-concept-creativ-idei.html
- http://ingerica.blogspot.com/2014/06/ce-forma-imbraca-imaginatia-mea.html
- http://blogurici.com/2014/06/24/cadouri-personalizate-de-la-media-concept-pentru-ciresari/
- https://studentlalitere.wordpress.com/2014/06/24/cadoul-potrivit-zambetul-perfect/