Campionatul de Blogging Craiova:
 

Studiu de caz: „Iluzii” – TNC Marin Sorescu

Campania Iluzii – Teatrul National Marin Sorescu a presupus mediatizarea piesei de teatru inainte de vizionare si un articol cu impresiile dupa spectacol.

Premiile au constat în invitatii la urmatoarele piese ale Teatrului National Marin Sorescu pentru toti participantii la campanie.

Campania a durat 5 zile, între  21 octombrie – 25 octombrie, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

666 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2593 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21574 postări la 461 campanii
cu premii în valoare totală de
232133 EUR
+492 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13593 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor