Studiu de caz: Targul de Turism al Olteniei
Campania Targul de Turism al Olteniei a presupus mediatizarea primului targ de turism regional desfasurat la Craiova si raspandirea online a programului celor 3 zile de targ.
Premiile au constat în invitatii gratuite valabile in cele 3 zile de targ.
Campania a durat 5 zile, între 15 martie – 18 martie, ora 23:59.
Statistici
5
Bloggeri
6
Articole
Articole participante la campanie
- https://blogulcautat.wordpress.com/2016/03/15/primavara-olteneasca/
- http://danielbotea.blogspot.com/2016/03/targul-de-turism-al-olteniei-la-craiova.html
- https://cuamelia.wordpress.com/2016/03/16/targul-de-turism-al-olteniei-isi-asteapta-vizitatorii/
- http://ralucaok.blogspot.com/2016/03/hai-la-targul-de-turism-de-la-craiova.html
- http://www.iulianfira.ro/poftiti-de-calatoriti/